Blogger Templates

.::mereka yang menerima cik gelong seadanya::.

...:::ini gaya cik gelong:::... ~suka silang tangan~

My photo
.::simple::.::crazee:.::not so good::.::i am who i am::.

6 March 2012

CG MENANG TIKET VIP DISNEY ON ICE!

cam x sangka kan, pas menang GA RBT,
pg td, CG dapat kol bagitau, CG menang tiket DISNEY ON ICE!
CG join contest MY MAGICAL MOMENT yg dianjurkan oleh RAPID PENANG.
mulanya, CG x arap pon nk menang.. juz cari nama2 watak Disney dalam puzzle.
punya senang, so, CG agak, msti la ramai yg join..xpela.. stuka2 jer..
Alhamdulillah..rezki CG murah sgt bulan ni..
Tiket VIP yang berharga RM496 menjadi milik CG dan 7 org lg pemenang..
epy sgt2 rini.. dah plak tu,
member opis plak buat Welcome & Farewell Lunch kat G Hotel, Gurney,
untuk clebrate CG dan membe opis yg akan resign tengah bulan ni..
huuhuhu..sunyi la opis nt..
punya kena paksa makan smpai nak muntah sbb diorg kata, dh la makan mahal,
so, kena mkn byk2 & amek lauk yg mahal2.
hahaaha..memg puas r!
ok, off topik...
esok pagi, sblum g keja, CG nak singgah kat Headquarter Rapid Penang
untuk ambik tiket yg CG dah menang.

Ok, mood CG arini tersangat2 epy wlupon masok keja pagi td,
 tgok atas meja bertimbun fail sbb MC smalam .
huhuhuhu.. CEWI giler CG! jgn jeles... hahahha

1 comment:

  1. congratulations on your winning, too bad you don't get to go for it :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...